11 Şubat 2011 Cuma

Cesaret ilacı

Hayallerinizi ve ümitlerinizi gerçekleştiremeyeceğinizi söyleyen, bunu neden yapamayacağınız konusunda size bir sürü olumsuz neden sıralayan kişilere karşı sağır olmak en iyisi olsa gerek…

Başarı yolunda mutlaka engeller olacaktır.Önemli olan engelleri aşmayı  bilmektir.Başarı yolunda karşımıza çıkan problemler karşısında yılmamalı ve çözüm bulmalıyız.

Her zorluğun ardında mutlaka kolaylık olacaktır.Baharın kıştan sonra gelişi gibi…

Ben diplomat olmak istiyorum?
Evet olabilirsin.Azimle çalış ve asla vazgeçme bilader.

Çok para kazanmak istiyorum?
Daha çok çalış evlat.

Savcı olcam ben.ama nasıl?
Çalış sorumluluklarını yerine getir ve pes etme.

Doktor olup insanlara yardım etmek istiyorum?
Neden olamayasın.

ve bunun gibi milyarlarca fikir…

En orijinal fikir sizin sahip olduğunuzdur unutmayın.Bu cümleleri neden yazdı acaba diye içinizden geçmiştir.Bugün bir farklılık yaptım.Cesaret olsun…

Bertuğ Genç arkadaşıma teşekkür ederim.Amerika’da bir Türk genci adlı yazı yakında geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder