15 Şubat 2011 Salı

Burger King'de çalan şarkı


Burger King'de menümü almışım boş yer arıyorum.Oturduk biryerlere, şükür.Çalan şarkı kulağa o kadar hoş geliyor ki kalabalık ortamlara olan kızgınlığımı unutuveriyorum.I reach for you cümleleri kulaklarıma takılıyor.Bu bilgiler doğrultusunda eve gelip internetten bu cümleleri içeren şarkıları aramaya başlıyorum.Neredeyse binlerce şarkı çıktı karşıma.Hepsini dinleyip işte bu şarkı diyemezdim ki...

Ertesi gün şarkının ne olduğunu Burger King çalışanlarına sormaya karar verdim.Sadece dört şarkı vardı ve gün boyu aynı şarkılar mal gibi dönüp duruyordu.Şarkının çalmasını bekledim.İşte tam zamanıydı benim beklediğim şarkı çalıyordu.Çalışanlardan birine sordum bu şarkının adı ne diye.Bilmediklerini söylediler.O kadar çok ısrar ettim ki merkezden gelen dvd ye bakmaya kalktılar.Ama dvdde parça isimleri yazmıyordu.Sadece track1, track2,track3,track4...

Sırf bu şarkıyı dinlemek için oturucam şu ketçap mayonez lekeli pis masalara.O kadar dinleyesim var ki bu şarkıyı bir elime geçirsem b*kunu çıkarana kadar dinleyecem.

Evde umutsuzca i reach for you i reach for vain sözlerini içeren bütün şarkıları dinlemeye karar verdim.Gözlerimi kapattım ve mousela rastgele sıradaki parçalardan birine tıkladım.Allahın sevgili kuluymuşum heralde tıkladığım şarkı benim deli gibi dinlemek istediğim şarkıydı.



İşte aradığım şarkı buydu işte.Conjure One - Tears from the moon.. Bunu dinlettiğim arkadaşlarım bana deli dediler.O kadar da güzel bir şarkı olmadığını söylediler ama zevkler ve renkler tartılşılmaz şeylerdir.Herkes müzik zevkini kendine saklasın.Iyi dinlemeler

1 yorum:

  1. Umarim hala bu siteyi kullaniyorsundur şarkıyı nasıl buldun acaba bende burgerda çalan bir müziği arıyorum nerdeyse 3 sene olucak ama bulamiyorum

    YanıtlaSil